חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"סיפורי יין", המהלך החדשני ופורץ הדרך של יקב טפרברג זכה בשתי זכיות משמעותיות בתחרויות בינלאומיות בתחום השיווק: Drum Golden שנערכה בסלובניה בסוף השבוע ו- Shots Awards הבריטית שהתקיימה בלונדון

רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג: "כיקב שחוד החנית שלו הם חדשנות ויצירתיות, אנו משנים את הדרך בה מפרסמים יין בישראל. בשנה שעברה עם הצגה בשיתוף בית לסין וכעת ביצירות קולנועיות, יקב טפרברג, היקב השלישי בגודלו בישראל, גאים בכך שהקמפיין קיבל הכרה בינלאומית. היצירות הקולנועיות שהוקרנו בבתי הקולנוע חגגו את עולם המשפחה הישראלי באופן שמייצג את יקב טפרברג המשפחתי בן ה-148 שעובר מדור לדור".

"סיפורי יין" המהלך החדשני של יקב טפרברג, היקב השלישי בגודלו בישראל, עלה בישראל במרץ 2018 באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב, שהצליחו בשנית למצוא פתרון קריאטיבי למגבלות הרגולציה של פרסום אלכוהול בישראל.

בשנת 2017 עלתה בתאטרון בית לסין הצגה ששילבה את היקב ומסריו ובקמפיין הנוכחי, שזכה כאמור בפרסים חשובים בתחרויות בינלאומיות בתחום השיווק, עלו 3 סרטי קולנוע שתסריטיהם עוסקים בעולם המשפחה הישראלי אשר מייצגים את יקב טפרברג המשפחתי בן ה-148 שנה.

על הסרטים בקמפיין: סדרת הסרטים "סיפורי יין – משפחה מזן אחר", סרטים קצרים בני 10-15 דקות שעוסקים במשפחה ישראלית. הסרט הראשון "יין" בוים על ידי טל זגרבה שזכה בתואר הבמאי הצעיר המבטיח לשנת 2017 בפסטיבל קאן, ובו מככב אלון נוימן. הסרט השני, "מתי בפעם האחרונה" בוים על ידי דנה לרר, שסרטה "גבולות" זכה בציון לשבח בפסטיבל הקולנוע בירושלים ב-2015, ומספר את סיפורה של איילה (טלי שרון) והסרט השלישי, "תדרים" בוים על ידי אורי מרגלית וטל מנקס ומספר את סיפורה של דפנה (אסי לוי,יוסי מרשק) .

הפרסים:

GOLDEN DRUM 2018 מדליית כסף
GOLDEN DRUM היא תחרות פרסום בינלאומיות אשר מושכת אליה סוכנויות פרסום מהשורה הראשונה ומורכבת מפאנל שופטים הכולל 22 מאנשי קריאייטיב בכירים מהעולם. הזכייה של יקב טפרברג היא בקטגוריה Reach של התחרות, בתת קטגוריה "חדשנות באופן שבו מספרים סיפור".

Shots Awards 2018 | מדליית ברונזה
Shots Awards היא תחרות של עולם הפרסום הבינלאומי העוסקת במהלכים קריאטיביים יוצאי דופן, עם פאנל שופטים המורכב מהאנשים המוכרים והמכובדים ביותר בתעשיית הפרסום העולמית.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top