חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אמפורה מזמין אתכם ל WINE GARDEN מסיבת בציר מתפרצת של יין, מוזיקה ואוכל. האירוע יתקיים ביום שישי 7/9/18 בין השעות 11:00-17:00 במתחם המחצבה הסמוך ליקב אמפורה

בואו ליהנות מטעימות ייחודיות מהבציר האחרון המתקיים בימים אלו במרתף היין שביקב,
סיור חוויתי המציג את תהליך יצורו של היין ביקב ואת מאפייני זני היין וייחודם, ביקור בחוות המכלים, וביקור במרתף היינות המיוחד של יקב אמפורה המשמר יינות לאורך שנים ארוכות. 

יקב אמפורה מזמין אתכם לחגיגות הבציר: מסיבת WINE GARDEN ביקב ובחצר היקב שלמרגלות כרם מהר"ל – בילוי שישי עם השקת 4 יינות חדשים !

    • כבמדי ראש השנה, יקב אמפורה מזמין את הקהל הרחב להגיע לחגיגת יין ולקבל את השנה החדשה באווירה קסומה, נוף מרהיב ומוזיקה טובה
    • מסיבת הwine garden –  תתקיים ביום שישי 7/9/18 בין השעות 11:00-17:00 במרכז המבקרים של היקב ששוכן במבנה אבן מרהיב ובחצר היקב, המוקף בנופים המופלאים של חוות מקורה, למרגלות כרם מהר"ל
    • בנוסף לחגיגות היין והטעימות, מאות המשתתפים יוכלו ליהנות מדוכני אוכל במגוון מנות של השף אייל לביא. במהלך האירוע יינתנו הטבות אטרקטיביות ברכישת יינות חג שנשמרו במיוחד עבור האירוע
    • מחיר הכניסה עומד על 55 ₪ במכירה מוקדמת (עלות הכניסה ביום האירוע הינה 70 ₪). הרוכשים יין ביום האירוע יקבלו החזר של 40 ₪ מעלות דמי הכניסה.
    • כרטיסים באתר היקבamphoraewines.com 

    פותחים ומקבלים את השנה החדשה בהרמת כוסית לחיים ובמסיבה שכולה יין ומוסיקה טובה:

 ראש השנה כבר בפתח, הזדמנות נפלאה להרים כוס יין חדש ולחגוג עם החברים והמשפחה את השנה החדשה. כמידי חג, יקב אמפורה מקיים את פסטיבל הבציר, השנה השישית ברציפות, ומזמין את הקהל הרחב להגיע וליהנות ממסיבת Wine Garden בעיצומו של  בציר הענבים של השנה, עם מאות חוגגים שפותחים את השנה בהרמת כוסית לחיים ובברכת שנה טובה.

פסטיבל סוף הבציר של אמפורה מציע שילוב בין תרבות יין, טעימות יינות וזנים שונים, נוף בראשית ומוזיקה איכותית. החידוש השנה: השקת 4 יינות חדשים הכוללים: ברברה 2015, מד רד 2015 (בלנד סירה וקברנה סובניון) סמיון 2017 וריטון (קברנה פרנק) 2013. באי הפסטיבל יוכלו להינות מטעימות ייחודיות מהבציר האחרון המתקיים בימים אלו במרתף היין שביקב, סיור חוויתי המציג את תהליך יצורו של היין ביקב ואת מאפייני זני היין וייחודם, ביקור בחוות המכלים, וביקור במרתף היינות המיוחד של יקב אמפורה המשמר יינות לאורך שנים ארוכות. לצד היין והמוזיקה המשובחת יוצעו במהלך האירוע דוכני אוכל רחוב עם מנות מיוחדות של השף אייל לביא בתשלום.

לרגל ראש השנה  תתקיים ביקב, במהלך הפסטיבל, מכירת יין מיוחדת של ארבעת היינות החדשים, לצד הטבה אטרקטיבית של כ-15% הנחה על מגוון יינות אמפורה.

מחיר הכניסה עומד הינו כ-55 ₪, כשהרוכשים יין ביום האירוע יקבלו 40 ₪ החזר מעלות דמי הכניסה, הכניסה מגיל 18+.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים:

Save The date

יקב אמפורה 

חוות מקורה

כרם מהר"ל

049840702

קרדיט צילום: שני בריל

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top