חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בנימינה משיק 4 יינות – רוזה גרנאש ברברה רזרב 2017, מרסלן רזרב 2016, יוגב סוביניון בלאן ושרדונה 2017, המושבה שיראז 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

מזה הרבה זמן, לא באו אל חיכי לטעימה, יינות של יקב בנימינה. והנה, אני מוצא את עצמי טועם לא פחות מאשר 4 יינות לכבוד החג. אם יש משהו שאני יכול לקבוע נחרצות, זו התמורה לכסף מול תמחור נמוך, שאני חייב לציין, שממש הפתיע אותי. לא מעט משפחות בישראל, רוכשות יין לחג במבצעים של רשתות השיווק כמו 3 או 4 ב- 100. כאן ביינות של יקבי בנימינה תקבלו תמורה לכספכם, הרבה יותר מנאה.  יקבי בנימינה הוקם בשנת 1952 ומקיים מאז מסורת ארוכת שנים של איכות, חדשנות ומגוון.
ביקב מיושמות טכנולוגיות עשיית יין מתקדמות לצד תהליכי ייצור מסורתיים-קלאסיים והשקעות רבות בכרמים ובזני הענבים, המוצגים בקשת רחבה של יינות איכות המתאימים לכל אירוע ולכל חך. באוגוסט 2008 נרכש היקב על ידי קבוצת משקיעים פרטיים שהתחברו לחזון היקב, לערכיו ולפוטנציאל הטמון באיכויותיו. מיום הרכישה ועד היום בוצעו השקעות אדירות בכרמים, בתהליכי הייצור ובהון האנושייקבי בנימינה עבר כברת דרך ארוכה מההקמה ועד היום, יותר משישים שנה אחרי, כרמי היקב פרושים לאורכה ולרוחבה של ישראל: מרמת הגולן, דרך הכרמים המשובחים בגליל העליון (כרם בן זמרה, עלמה ועמק קדש) והגליל תחתון (אזור כפר תבור), דרך אזור הרי ירושלים וכרמי יוסף ועד לכרמים הדרומיים. יקבי בנימינה משיק 4 יינות – רוזה גרנאש ברברה רזרב 2017, מרסלן רזרב 2016, המושבה שיראז 2017, יוגב סוביניון בלאן ושרדונה 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

סדרת בנימינה רזרב, היא סדרת הדגל של היקב. הסדרה מורכבת מיינות זניים ומבטאת את הקשר העמוק של אנשי היקב אל האדמה ואת ייחודיותם של אזורי הגידול השונים. היינות הסדרה מיוצרים מענבים שגדלו באותו אזור ולעיתים אף באותו כרם, ובכך מדגישים את מקור הפרי.

יקב בנימינה יין רוזה גרנאש ברברה רזרב 2017

רשמי טעימה שלי: באף, רמזים לאבטיח בהיר, עלי כותרת של ורדים ופרח לבן. בפה, חדות ורעננות. טעמים של פרי עדין, מוחזקים יחד על ידי מינרליות. רומזים על תות שדה טרי, דובדבן, ליצ'י ומנגו. ולצידם טעמים בהירים וטעימים המציעים מנדרינה כתומה ואפרסק, עם גימור נעים מאוד, מתמשך. רוזה של קיץ ואוכל. נעים לשתייה.

סוג היין: יין רוזה יבש

תיאור היין על פי היקב: יין רוזה זה מיוצר מבלנד של ענבי גרנאש (70%) וברברה (30%) מכרם רמת סירין שבגליל. ליין גוון אדמדם-ורוד בהיר צלול, מאוזן ובעל נוכחות ובו זמנית גם חד ומרענן.

הרכב היין:  גרנאש וברברה

אזור גידול: גליל

טמפ׳ הגשה מומלצת: 8-10 C מעלות

כשר: רבנות, חתם סופר בני ברק

מחיר לצרכן: 55 ש"ח.

סדרת יוגב, הכורמים שעובדים עם היקב מבטאים באישיותם ובעבודתם את השורשיות הישראלית ואת אהבת האדמה. הם מעניקים השראה וחזון ומבטיחים את איכות חומרי הגלם. היינות המשתייכים לסדרת "יוגב", הינם תולדה של ענבי איכות אשר הבשילו בכרמיהם של טובי הכורמים העובדים עם היקב.

יקב בנימינה יוגב סוביניון בלאן ושרדונה 2017

רשמי טעימה שלי: יין פריך עם אורך יפה ורעננות. השרדונה, תורם סוג של משקל ומבנה, עם ניואנסים של תפוחים ואגסים טריים. בעוד הסוביניון בלאן תורם ניחוחות עשב טרי, דומדמניות ופרחים. בפה, רמזים לדומדמניות ותאנים בשלים, עם אפרסק ומשמש. חמיצות נוכחת ומאוזנת. סיומת טובה.

סוג היין: יין לבן יבש

תיאור היין על פי היקב: יין המשלב ענבים שנבצרו בכרמיו הוותיקים של היקב בגליל העליון ובגליל התחתון. היין מאזן באופן הרמוני בין שני זני ענבים אצילים אלה ומציג רעננות לצד גוף ומורכבות טעמים.

הרכב היין: סוביניון בלאן, שרדונה

אזור גידול: גליל עליון וגליל תחתון

טמפ׳ הגשה מומלצת: 8-10 C מעלות

כשר: רבנות, חתם סופר בני ברק

מחיר לצרכן: 39 ש"ח.

יקב בנימינה – יין מרסלן  רזרב 2016

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק. האף, מתובל, פירותי, פירות יער שחורים קטנים, דומדמניות שחורות, אוכמניות, דובדבן כהה ותות. הפה, עם ריכוז יפה, רך כהה, טאניות מעט בולטת ופירות עסיסיים. אוכמניות, שזיפים, ורמזים לפלפל שחור ותבלינים. הסיום הוא רך ועגול. יין ים תיכוני, עם מקדם גסטרונומי רב תכליתי.

סוג היין: יין אדום יבש

תיאור היין על פי היקב: ענבי המרסלן נבצרו לקראת סוף חודש אוגוסט בכרם מירב אשר על רכס הרי הגלבוע בבציר לילי. היין משתייך לגל החדש של "יינות ים-תיכוניים" אשר הולכים ותופסים מקום של כבוד על המדפים בחנויות היין ובתפריטי היין במסעדות ברחבי הארץ.
הזן מרסלן משתייך לקבוצת זנים אשר התאקלמו היטב בארצנו ומניבים תוצאות נהדרות ומעוררות עניין. זוהי הכלאה מוצלחת בין גרנאש לקברנה סוביניון והתוצאה היא ענב המקבל איכויות משני הצדדים- פירותיות וארומאטיות מן הגרנאש, וכן מבנה טוב וטאנינים מוצקים מהקברנה.

הרכב היין: 90% מרסלן 10% פטיט סירה

אזור גידול: גלבוע

פוטנציאל יישון: 6-8 שנים

טמפ׳ הגשה מומלצת: 16-18 C מעלות

כשר: רבנות, חתם סופר בני ברק

מחיר לצרכן: 55 ש"ח.

לכבוד 70 שנים למדינת ישראל ולציון 95 שנים למושבה בנימינה, יצר היקב את סדרת היינות "המושבה".

יקב בנימינה המושבה שיראז 2017

רשמי טעימה שלי: האף, פרחוני. סגלגל. שזיפים ותבלינים מתובלים עם תמצית זיתים שחורים ורמזים עדינים ברקע לאלון קלוי. הפה, מביא עמו רמזים לקסיס ולשוקולד כהה. טאנינים עדינים. מאוזנים. אורך וגימור חלק.

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב היין: יין זה עשוי על טהרת ענבי השיראז מכרמים ברמת הגולן והגלבוע.

תיאור היין על פי היקב: יין מלא ומאוזן בעל נוכחות ועוצמה.

טמפ׳ הגשה מומלצת: 16-18 C מעלות

כשר: רבנות, חתם סופר בני ברק

מחיר לצרכן: 35 ש"ח.

יקבי בנימינה

 רחוב היקב, ת.ד. 34

בנימינה 3055001

1-700-500-987

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top