חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב צובה ממליץ על ״מצודה״ שרדונה 2016, ו- ״מצודה״ קברנה סוביניון/מרלו/קברנה פרנק 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

יקב צובה הוקם בשנת 2005 כיקב estate המבוסס אך ורק על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, הנטועים כבר משנת 1996. הכרמים מ-15 זנים שונים, משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גתות וטרסות עתיקות יומין. היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין. היקב גדל בהתמדה ומייצר כעת 000,60 בקבוקים. כרמי צובה, משתרעים על שטח כולל של 255 דונם של אדמת טרה-רוסה, בין סלעים וטרסות עתיקות יומין. הגובה הרב  – 700 מטר מעל פני הים – הלחות הנמוכה והפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, יוצרים תנאים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבי יין. הניסיון רב השנים של חקלאי צובה, המתבטא בגידול מטעים מאז קום המדינה, סייע רבות לפיתוח ולטיפוח כרמי הקיבוץ. במטרה לייצר יינות איכות משובחים, נטעו בעלי היקב זנים שונים לצורך בדיקת התאמתם לאזור ולאדמה. צפיפות הנטיעה בכרם, מהגבוהות בישראל 445 – 665 גפנים לדונם תורמת ליבול נמוך לכל גפן, דבר המשפיע משמעותית על האיכות הגבוהה של הענבים. יקב צובה ממליץ על ״מצודה״ שרדונה 2016, ו- ״מצודה״ קברנה סוביניון/מרלו/קברנה פרנק 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

יקב צובה "מצודה" שרדונה 2016

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של תפוח צהוב, אגס, וניל קלוי, אננס טרופי ופירות גויאבה, אגוזי לוז ובצק טרי. הפה, רענן, מורכב, עשיר מרקם ומאוזן היטב עם פירות עסיסיים וחומציות תוססת. שרדונה ידידותי לאוכל.

סוג היין: יין לבן יבש מהסדרה הגבוהה של יקב צובה במהדורה מוגבלת בעיקר למסעדות וחנויות יין מתמחות.

הרכב זני: יין זה מיוצר מ -100% ענבי שרדונה

50% מחומר הגלם יושן 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ו- 50% בנירוסטה.

היין מיוצר בסגנון מסורתי בורגונדי ע״י השרייה על השמרים.

תיאור היין על פי היקב: ליין ניחוחות עשירים של קליפת לימון, חמאתיות וקרמל עדינים. יין מלא, רענן ובעל וסיומת ארוכה ומרשימה.

אלכוהול : 13.8%

כשר: כל יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ש"ח.

יקב צובה "מצודה" בלנד רזרב קברנה סוביניון/מרלו/קברנה פרנק 2015

רשמי טעימה שלי: באף, פרי יער שחור. דובדבנים שחורים וקאסיס, פלפל שחור, ירקרקות, נגיעה מנטולית של אניס, אלון, טבק ו-רמיזה סגולה. בפה, טאנינים מאובקים, עם טעמים של אוכמניות, דובדבן כהה ו- שזיף בשל. גוף בינוני עד מלא, עגלגלות מסוימת, ירקרקות מסויימת, תיבול מתקתק, פירותיות נוכחת. חומציות מאזנת. עם מבנה מעולה וטעמי פרי בולטים. סיומת טובה ומתמשכת.

סוג היין: אדום יבש. יין הדגל של יקב צובה מהסדרה הגבוהה של היקב.

הרכב זני: יין בלנד המורכב מ ענבי קברנה סוביניון, מרלו וקברנה פרנק המגיעים מהחלקות האיכותיות ו הגבוהות ביותר כ- 750 מטר בבעלות היקב.

התיישנות: היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ועוד כשנה בבקבוק.

תיאור היין על פי היקב: יין בעל צבע אדום כהה, מורכב בעל גוף כבד, טעמי פרי יער אדום ושחור, וארומות תבלינים וטעם מסיים ארוך במיוחד.

אלכוהול: 15%

כשר: כל יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ש"ח.

יקב צובה


קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 90870 


הפצה ושיווק "אנוטקה" קבוצת שילר

036832810


מייל: [email protected]

מנכ"ל היקב ויינן ראשי: פול דאב 054-5637788

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top