חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רקנאטי ממליץ על 2 יינות אלגנטיים לשולחן החג: פרנץ' בלנד 2017 ו- קברנה סוביניון – גליל עליון 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

לקראת חגי תשרי מציעים ביקב רקנאטי להעלות על שולחן החג יינות ארץ ישראליים, אלגנטיים, איכותיים ומרשימים אשר מחירם מהווה תמורה מצוינת לכסף. מסדרת 'גליל עליון' מגיע קברנה סוביניון – יין אדום שמתחרה בתחרויות יין מול יינות מקבילים מרחבי העולם וגורף שבחים בכל שנה, לקברנה סוביניון יש מדליית זהב מתחרות היין החשובה בצרפת – 'Challenge International du Vin'. יין אלגנטי נוסף נקרא "פרנץ' בלנד" אך אל תטעו, את שמו הוא מקבל בזכות אחד מזני הענבים הלבנים האהובים והאיכותיים ביותר – פרנץ' קולומבר, השולט באחוזיו על ממסך זה. הפרנץ' בלנד הוא יין חצי-יבש, רענן וארומטי והוא יהיה האפרטיף המושלם לאירוח או לחילופין ילווה מגוון מנות חגיגיות בארוחות משפחתיות. יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 על ידי לני רקנאטי ואורי שקד. מטרתם הייתה הקמתו של יקב חדש אשר יפיק יין ישראלי איכותי ומקורי. פילוסופיית היקב מכוונת ליצירת יינות מקומיים ומקוריים, יינות שיבטאו בצורה הטובה ביותר את אקלים המקום, האדמה ואת שנות הבציר. את תהליך הפקת היין מובילים הייננים גיל שצברג וקובי ארביב.

יקב רקנאטי קברנה סוביניון גליל עליון 2017

רשמי טעימה שלי אף, פרחוני, לצד ארומות של אוכמניות בשלות, שזיף ודובדבן כהה, עם רמזים של מנטה, וניל ואלון מתקתק. בפה, פרי טוב. ליקוריץ, ופרי יער כחול ושחור בשל וצפוף, משולב בצורה חלקה, עם טאנינים משיים שלוקחים עד לסיום. יין אמצע. לא מתיימר ולא מחייב.

תיאור היין על פי היקב: ליין ארומת קברנה סוביניון אופיינית של שזיף שחור, קאסיס ועשבי תיבול ים תיכוניים בליווי ניחוחות עץ אלון. הקברנה סוביניון גליל עליון הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. דרך הטרואר הנפלא הזה מתבטאת הפירותיות, העוצמות וריכוז הטעימים האופייני כל כך לקברנה סוביניון.

טמפרטורת הגשה מומלצת: בין 16 ל-18 C מעלות.

כשר: כן

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

יקב רקנאטי פרנץ' בלנד 2017

רשמי טעימה שלי: זוהי לי הפעם השלישית שאני טועם את היין המקסים הזה המציע אף של פסיפלורה ותפוחים ירוקים השולטים בארומות, עם אננס ותווים פרחוניים והדרים הנמשכים אל החך. גוף קל, חנפן במידה נעימה, טעימה, בזכות נימה מתקתקה סופר כייפית וחמיצות מאוזנת חדה ורעננה. זהו משקה קיץ מושלם ומפנק.

תיאור היין על פי היקב: מגפנים ותיקות בגליל התחתון הפקנו זו השנה השנייה את פרנץ' בלנד – יין לבן חצי יבש מלא טעם, ארומות והמון אופי. היין נעשה מענבי פרנץ' קולומבר, יחד עם מעט ענבי סוביניון בלאן ומוסקט. היין הותסס בטמפרטורה נמוכה כדי ליצור יין רענן, ארומטי ובעל מתקתקות עדינה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 C מעלות.

כשר: כן

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

להשיג בחנויות היין המובחרות.

יקב רקנאטי

פארק תעשיות עמק חפר, גשר העץ 16, עמק חפק, 38777

04-622-2288

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top