חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב יפו ממליץ על 4 יינות מסדרת הבסיס " סובאז' Sauvage " לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

כמו גפן עדין שנובט מאדמה קשוחה או שמש בוקר חזקה שפוגשת טל קריר של לילה, ביקב יפו של אן ומשה צלניקר והבן סטפן, מאמינים שמפגש של ניגודים מייצר את התוצאות המעניינות ביותר. כמו הסיפור האישי שלנו גם היינות שלנו הם תוצר של מפגש בין ישן לחדש, בין קלאסי למודרני, בין צעיר ובשל, פרוע ומעודן, אתמול ומחר, אבא ובן. בביקור אצלם ביקב או בטעימת היינות שלהם הם פותחים בפני חובב היין פתח לעולם שלהם ומזמינים אתכם לחוות את התוצר של ההתנגשות המבורכת שמולידה יין מעניין, חי, אמיתי ועמוק. את היינות של יקב יפו תוכלו למצוא במסעדות, בתי מלון, ובחנויות היין המתמחות. היינות ביקב יפו,  מיוצרים ללא שימוש במרכיבים מן החי ולכן קיבלו את תו Vegan Friendly. יקב יפו ממליץ על 4 יינות מסדרת הבסיס " סובאז' " לכבוד ראש השנה וחגי תשרי. 

סדרת סובאז' – הנה סדרת הבסיס של יקב יפו המטרה הייתה לייצר יין טוב במחיר "סביר " לשוק הישראלי אחרי כמה שנים של יין אחד בלבד בסדרה הזאת (רק קברנה) החליטו ביקב לעבות עם עוד 3 זנים.

יקב יפו קריניאן 2016

רשמי טעימה שלי: צבע עמוק וכהה. באף, ארומות של אוכמניות מיובשות, פטל ותאנים. יין זה בעל גוף בינוני. בפה, פרי יער שחור, ליקוריץ, תה שחור, תבלין ספייסי, עם גימור ארוך. בהשוואה לקריניאנים בולטים לטעמי, כמו של היקבים ויתקין וסומק, יש לקריניאן של יפו אופי וייחוד לא מחייב, משל עצמו.

הרכב זני:  85% קריניאן מאזור בנימינהּ 15% קברנה. ענבי הקריניאן מגיעים מחלקות ותיקות באזור בנימינה.

עשיית היין: תסס על הקליפות במשך 3 שבועות

התיישנות: בחביות עץ אלון אמריקאיות במשך 12 חודשים.

תיאור היקב את היין: גוון עמוק, ארומות בולטות של פטל שחור,פלפל לבן,וניל ופרחוניות.טעמי שזיף בשל דובדבן ומנטיות נעימה. בעל מבנה מלא,סמיך ומאוזן.

Vegan Friendly ללא שימוש בחומרים מן החי.

בציר ידני

אלכוהול: 13.4%

טמפרטורת הגשה מומלצת: ℃15-20

מחיר מומלץ לצרכן: 65-75 ש"ח.

יקב יפו רוזה 2017

רשמי טעימה שלי: צבעו ורוד עם גווני אדום בולטים. עם שוליים בוהקים. באף, פרי יער אדום בדגש על תות גוף קל נוטה לבינוני. הפה, לא בדיוק "תותי פרוטי" ועדיין הפרי הטוב מעניק סוג של מתקתקות נעימה לא חנפנית ולא מכבידה. טעמי דובדבן אדום, אבטיח, רימון, ותות. חמיצות טובה ומאזנת. יין לא מחייב, רענן, שטוב תעשו, אם תקחו אותו עמכם לשפת הים, או למרפסת לצד גבינה ואבטיח ויהיה לכם קיץ בלב.

הרכב זני: 100% ענבי מרלו

כרמים: צמודים ליקב בעמק האלה. מופק מענבי מרלו בתסיסה קרה לשמירת הארומות,

תיאור היקב את היין: טעמים עדינים של תות, סוכריות ופירות מתוקים, עושים את היין למשקה קייצי מועדף.

ללא חבית

התאמה לאכול: ילווה מצוין מנות דגים ובשרים קרים.

אלכוהול: 12.4%

כשר: למהדרין ובד"צ בית יוסף

Vegan Friendly ללא שימוש בחומרים מן החי.

מחיר מומלץ לצרכן: 65-75 ש"ח.

יקב יפו סובאז' לבן 2017 – בלנד של שרדונה עם ויונייה

רשמי טעימה שלי: צבע זהוב צלול ובהיר השוליים בוהקים. באף, קליפות הדרים, ופרחוניות לבנה עם טאץ' טרופי. בפה, רעננות של קיץ. פירותיות טובה. חומציות תומכת ומאזנת. רמיזה לסוג של מתקתקות. יין קליל לא מחייב שמעניק את הדברים החשובים ביותר: "נעים לי" ו"טעים לי".

הלבן החדש של יקב יפו

ענבים: מושב מטע שבאזור יהודה

הרכב זני: בלנד לבן יבש 70% שרדונה 30% ויונייה

מקור הענבים: חלקות איכותיות במושב מטע שבמטה יהודה בגובה 600 מטר מעל פני הים.
תהליך תסיסה קר במיוחד לשמירת הארומות במשך 6 חודשים ללא שימוש בחביות עץ אלון.

Vegan Friendly ללא שימוש בחומרים מן החי.

ללא חבית

טמפרטורת הגשה מומלצת: ℃6-10

אלכוהול: 12.2%

מחיר מומלץ לצרכן: 65-75 ש"ח.

יקב יפו קברנה סוביניון 2016

רשמי טעימה שלי: באף, אוכמניות, שזיפים אדומים ופרי פטל עם תה שחור, קפה ואבקת שוקולד לצד זרעי תבלין. בפה, פרי יער שחור, תבלינים, נוכחות אלון מתובל וגימור ארוך. יין לגמרי לא רע. ובמחיר תקבלו אחלה תמורה.

הרכב זני: בלנד אדום יבש 85% קברנה סוביניון, 15%קריניאן. ענבי הקברנה, מגיעים מעמק האלה מחלקות איכותיות הצמודות ליקב. ענבי הקריניאן מבנימינה  תסיסה והשריה ארוכה למיצוי טעמים ויישון ארוך בחביות עץ אלון.

תיאור היקב את היין: יין בגוון שחור סגלגל, מאוזן עם קשת רחבה של ארומות וטעמים של פירות,עשבי תיבול ואדמתיות. יין מורכב ומאוזן.

Vegan Friendly ללא שימוש בחומרים מן החי.

התיישנות: 12 חודש חבית

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: ℃15-20

מחיר מומלץ לצרכן: 65-75 ש"ח.

יקב יפו

חברים. משפחה. יין

סטפן: 052-2523201
משה: 054-4523201
נווה מיכאל, עמק האלה

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top