חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מִּדְבָּר ממליץ על 2 יינות מהסדרה הגבוהה "55" – סמיון / סוביניון רזרב 2017, ו-קברנה / סירה רזרב 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

ביקב מִּדְבָּר, עושים יינות לבנים ואדומים במהדורות מוגבלות, מענבי גפנים ששורדות במדבר. היין נחשב לאיכותי, נגיש וטעים לשתייה. היובש המוחלט במדבר מחד ומשטר ההשקייה המוקפד מאידך, ההבדלים החדים בטמפרטורת יום/לילה חורף/קיץ, קרינת השמש והחזר הקרינה מהקרקע, המינראליות האזורית של הלס הלובי וסלעי הגיר, משטר הריסוסים הדליל ביותר, כל אלה שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין, באופן מובהק ושונה מאזורי היין האחרים בישראל. זוהי לי טעימה שנייה של היינות של יקב מִּדְבָּר רק שהפעם, מדובר ביינות מהסדרה הגבוהה של היקב"55" – וההבדל ניכר הן במבחן היין שבבקבוק והן מבחינת המחיר. כי עובדה ידועה היא, שעל איכות צריך לשלם. יקב מִּדְבָּר משיק מִּדְבָּר סמיון / סוביניון רזרב 2017, ו-מִּדְבָּר קברנה / סירה רזרב 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

יקב מִּדְבָּר, נחשב לאחד מיקבי הבוטיק המובילים בישראל, המייצר של למעלה מ- 60,000 בקבוקים בשנה של מגוון יינות. ביקב מִּדְבָּר מקפידים, בדרך כלל, על עשיית יין "טרוארי" אמיתי וממעטים להשתמש בעץ כדי לא למסך את טעמי הפרי. היינות כולם רעננים, מאוזנים להפליא וארומטיים. יינות של כיף וחוויה לחך.

יינות יקב מִּדְבָּר זוכים להערכה רבה בשל טעמם הייחודי. היקב ממוקם בנגב בערד, ברובע האמנים, רוב היינות עשויים מענבים מכרם ייחודי, ברמת הנגב הגבוהה, 800 מטר מעל לפני הים. בית הגידול לגפנים במדבר מצטיין באדמת לס בלתי מחלחלת, יובש קיצוני שמחייב השקיה מושכלת, קרינת שמש ייחודית בליווי הבדלי הטמפרטורה בין היום והלילה ועונות השנה, מיטיבים עם הגפנים.

היינן של היקב: שחר לנדמן ודיאגו צ'ורלטי מפנזנו שבקיאנטי בטוסקנה, שמסייע ומייעץ לו, בשיתוף פעולה עם הכורמים, מופקדים על עשיית היין. טעמם, מומחיותם וניסיונם בשטח באים לידי ביטוי הולם ובלתי מתפשר ביין איכותי וטעים.

יקב מִּדְבָּר סמיון / סוביניון "55" רזרב 2017

רשמי טעימה שלי: בלנד שופע ויטאליות תוססת טרייה וארומטית שמבטאת היטב את האופי הייחודי של שני הזנים. היין העשוי במדויק, משמר את עוצמת הטעם ומספק את המבנה, המשקל והמרקם. בבלנד, זן הסמיון, מספק את הרקע בגוף ובמרקם, בעוד הסוביניון תורם חומציות והרבה טעמי פרי בהיר בעיקר אשכולית לבנה, דשא קצוץ וסיד ופרחים טריים, עם הרבה רעננות עד לסיומת.

תיאור היקב את היין: ממסך קלאסי של סמיון וסוביניון בלאן. יבש, ארומות של תפוח ירוק, דשא קצוץ, לימון ואשכולית.ברקע, פטרוליות עדינה, מינרליות. ליין גוף בינוני, רובד טעמים, עשבוניות עדינה. חומציות תומכת ורעננות, לאורך כל הטעימה, ייפתח מורכבות על ציר הזמן.

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב מִּדְבָּר קברנה / סירה "55" רזרב 2016

רשמי טעימה שלי: צבע, יפה סגול עמוק / אדום, עם ליבה חשוכה, וגווני סגול, ושוליים בוהקים. באף, שפע של פירות יער שחורים ובשלים, מגע של פלפל שחור גרוס, קצת בשרנות, נוגעת בעץ אלון מתובל. בפה, יין בנוי להפליא. בעל גוף מלא, עם טאנינים משי ואורך גדול. הפרי באמצע החך נמשך ונמשך, עם חומציות טובה ומאוזנת, עד לסיומת הארוכה.

תיאור היקב את היין: יין הדגל בעשייה האדומה. קלאסי, קברנה סוביניון וסירה.
בציר ידני סלקטיבי מחלקות נבחרות בכרם. יבש, בעל צבע סגול אדום עמוק, מאופיין בארומות וטעמים של פרי שחור בשל, שזיפים ופלפל שחור, פרי אדום ותבלינים. מבנה טאני מוצק,גוף מלא עם סיומת ארוכה.

התיישנות: היין התיישן בחביות למשך כ-14 חודשים.
היין מיועד להתיישנות ארוכה ולהתבגרות בבקבוק.

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

יקב מִּדְבָּר

יַיִן בַּמִּדְבָּר. זֶה מָה שֶׁהֵם עוֹשִׂים.

רחוב סדן 10

רובע האומנים ערד 89095

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top