חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" מציעה מגוון משקאות וויסקי משובחים מהעולם לרכישה ברשת "טיב טעם"

הסקוטית מבית ישרקו, מציעה, מגוון משקאות וויסקי משובחים מהעולם לרכישה ברשת חנויות "טיב טעם".
עדי כהן מנכ"ל הסקוטית מבית ישרקו: "בשנים האחרונות יש עלייה בצריכת הוויסקי בישראל. הסקוטית מבית ישרקו הינה זרוע יבוא יין ואלכוהול מהעולם ודואגים להביא לצרכן הישראלי את הוויסקי הכי משובח ופופולרי בעולם". עוד ציין עדי כי, הסקוטית מבית ישרקו, חרטה על דגלה להיות מובילה בתחום האלכוהול בישראל, וכחלק מהתהליך הוא, להמשיך ולהביא את הטרנדים החמים ביותר בעולם ואת החידושים בתחום, לצרכן הישראלי".

הוויסקי המוצעים:

וויסקי אבן וויליאמס סינגל בארל קנטאקי סטרייט ברבן וויסקי  ברבן סופר פרמיום, שהוא ספינת הדגל של מזקקות הבן היל. זהו ברבן מחבית יחידה, עם ציון שנת הייצור, נחשב לאחד מהטובים בעולם , בקטגוריה שלו.
הוויסקי האמריקאי הראשון שזוכה בפרס וויסקי השנה של Spirit Journal, זהו וויסקי שמבוקבק מחבית בודדת שנבחרת בכל סתיו על ידי המאסטר דיסטילרס של המזקקה, פארקר וקרייג בים. 43.3% אלכוהול, צבעו ענבר מוזהב. על האף, ניחוחות של קרמל כהה, תבלינים ועישון על רקע מתקתק של אלון אמריקאי. בחיך, הוא עשיר, מתובל, דבשי ופירותי, עם סיומת ארוכה ונדיבה.
"…it's a masterpiece in a barrel." Bartender Magazine מושלם לשתייה נקי, על קרח, או כבסיס לקוקטיילים קלאסיים כמו אולד פאשנד, מינט ג'ולפ או מנהטן.

המחיר: 215 ₪ , אלכוהול בנפח: 43% בקבוק: 750 מ"ל

"טומאטין " מיוצר על ידי מזקקת "טומאטין" הנמצאת בגבול בין ההיילנדס לספייסייד, ליד אינוורנס בסקוטלנד, טומאטין. המזקקה הוקמה בשנת 1897, ומשתרעת על שטח של כ- 500 דונמים, ונקראת ע"ש הכפר בו היא שוכנת "טומאטין". כיום המזקקה מספקת כ- 2.5 מיליון ליטרים של וויסקי בשנה.

אחת ממזקקות הסינגל מאלט, הגדולות ביותר בסקוטלנד. הוקמה ב 1897, באזור ה- Highlend שבסקוטלנד. בשנים הראשונות, התרכזה החברה במכירת סינגל מאלט, לחברות הוויסקי הגדולות, ועם השנים, העבירה את עיקר עיסוקה, בבניית המותג טומאטין.

טומאטין 14 שנה מיוצר עפ"י אותו מתכון קלאסי מסורתי עתיק, עם המים המגיעים ממעיין אלטנה פירת' הנובע בהרי מונאד-ליאת' אשר בקרבת הכפר. התהליך כולל 4 שלבים: הלתתה, הכנת חומרי הגלם לתסיסה, תסיסה וזיקוק, אשר מעניקים למוצר את אופיו המיוחד, הארומה וטעמו. בטומאטין 14 שנה, השנה האחרונה של היישון הינה בחביות פורט ישנות.

טעמו של טומאטין 14 שנה, מתוחכם ומשלב ארומה של דבש, מלון צהוב מתוק, תפוח אפוי וסוכריית חמאה. בחיך פירותי ומעט אגוזי, עם רמזים לאפרסק ומשמש – סיומת פירותית ברורה.

המחיר: 289 ₪ , אלכוהול בנפח: 46% , בקבוק: 700 מ"ל

טומאטין 18 שנה  אחד מהסינגל מאלט וויסקי, הטובים בעולם, מקבל פיניש בחביות שרי אולורוסו ספרדיות של לפחות שנתיים. סינגל מאלט ייחודי זה, מאופיין בארומות של פירות, קינמון ומייפל ובטעמים של לימון ושוקולד שחור. בסיומת ארוכה מאוד, מתקתקה ויבשה.

המחיר: 497 ₪ , אלכוהול בנפח: 46% , בקבוק: 700 מ"ל

"ויסקי ניקה", מיוצר על ידי מזקקת "ניקה". ובבעלותה כמה מפעלים ומזקקו ברחבי יפן, מהוקאידו בצפון ועד מוג'י בדרום. חלק מהן משתמשות לייצור ויסקי וחלק לייצור מוצרים משלימים. במזקקת יואיצ'י – המזקקה הצפונית, המקורית, מייצרים סינגל מאלט עשיר. הויסקי מקבל את הארומות והגוף האופייניים שלו מתהליך החימום הישיר של הדודים, בו משתמשים באבקת פחם טבעי- שיטה שכבר לא משתמשים בה כמעט בכלל. המזקקה השנייה שבה מייצרים סינגל מאלט נמצאת בחלק הצפון-מרכזי של מקום שנקרא הונשו, והויסקי שמתקבל בה הוא רך ועדין.

ויסקי ניקה מהחבית – ויסקי בלנדד יפני עוצמתי המחבר ויסקי משתי המזקקות של חברת ניקה (יואיצ'י ומיאגיקיו) יחד עם ויסקי גריין. אחד מהוויסקים היפנים המוערכים ביותר שיש, וויסקי מורכב בעל גוף דומיננטי עם סיומת ארוכה של וניל ופירות ועץ.

מחיר מומלץ : 198 ₪ , אלכוהול בנפח : 51.40% , בקבוק: 500 מ"ל

ניקה סופר – ויסקי רך ומעט מעושן, שמתאים מאוד לשתות נקי או עם קרח כמו שהיפנים אוהבים. הויסקי עגול, רך וניל, שוקולד ותיבוליות מאוד מרומזת

מחיר מומלץ : 298 ₪ , אלכוהול בנפח :.43% , בקבוק: 750 מ"ל

אלייה קרייג סמול באצ' , מיוצר בקנטאקי ארה"ב, ונקרא על שמו של האיש שהחל את הכל- הכומר אלייה קרייג הוא זה שגילה שוויסקי משתבח בחביות חרוכות, וזה ,שהחל ליישן את הוויסקי שלו בחביות אלה והפך אותו למעשה ל"ברברן". סמול באצ' מקורו בחביות ספורות, שנבחרות בכל פעם ליצירת וויסקי הזה, בעל טעמים עשירים וגוף מלא.

אלייה קרייג – וויסקי מלא ועשיר, מעט מעושן. ברבן נפלא לערב עם חברים, על הבר או לצד אח לוהט וחם. מומלץ עם גבינה כחולה או מעושנים למינהם. צבעו חרוך ומורכב, עם רמיזה קלה לווניל, פירות מתוקים ומנטה טריה בפה. הפה חלק ומלא, חמים, מעט עצי – אבל נעים – עם דגשים מתובלים, עשן מוסקט. סיומת ארוכה ומתוקה, מעט קלויה.

מחיר מומלץ : 215 ₪ , אלכוהול בנפח :.47% , בקבוק: 750 מ"ל

בישראל משווקים מגוון משקאות וויסקי משובחים מהעולם באמצעות חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, מהחברות המובילות בשוק היין והמזון בישראל, המתמחה בשיווק והפצת מותגים מובילים מהארץ והעולם.

את מגוון הוויסקי ניתן להשיג ברשת טיב טעם , בחנויות היין המובחרות ובמסעדות היוקרה ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top