חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגת יין ומוסיקה יוונית עם 'יאמאס' ביקב הבוטיק "בזלת הגולן" תיירות גולן נועלת את פסטיבל "בשביל היין ה-9": באירוע ענק בהשתתפות 11 יקבים מהגולן ערב חמישי, 7.6, החל מהשעה 18:00

תיירות הגולן נועלת את פסטיבל "בשביל היין ה-9", במסיבה ענקית, ביקב הבוטיק (הכשר) בזלת הגולן בקדמת צבי, עם שדרת דוכני יינות מ-11 יקבים מהגולן, תוצרת הגולן ומוסיקה יוונית עם הרכב יאמאס, ביקב בוטיק "בזלת הגולן" בקדמת צבי, בערב חמישי, 7 ביוני, בהפקת "תיירות גולן". האירוע הינו השיא החותם את הפסטיבל שהתקיים בחודשים מאי ויוני בגליל ובגולן, ביוזמת הרשות לפיתוח הגליל.
בשדרת יקבים וטעימות יין: יקב אוהלו, יקב אורטל, יקב אסף, יקב בזלת הגולן, יקב דומיין סרור, יקב הר אודם, יקב סקוריה, יקב פלטר, יקב קאנטיר, יקב רמת הגולן, יקב שאטו גולן. המשתתפים ייחשפו ליינות מהסדרות החדשות של: יקב דומיין סרור מאבני איתן ויקב קאנטיר מנטור.

בשעה 18:00 מופע של ההרכב המוסיקלי היווני 'יאמאס' ובשעה 21:00, תחל מסיבה עם די.ג'י אודי בן כנען (מטבוחה פרוג'קט), במהלכה יופעל בר יינות משובח לרווחת החוגגים.

שמוליק חזן, מנהל אגף התיירות בחברה הכלכלית גולן: "אנו שמחים לארח, כבכל שנה, את מאות האנשים שמגיעים במיוחד לגולן, ליהנות מחוויה תיירותית ומתוצרת הגולן, הנמצאת במיטבה בעונה זו של השנה. תנופת ייצור היין בגולן נמצאת בעיצומה ואין מקום מתאים וראוי יותר לחגוג זאת מיקב בזלת הגולן האיכותי ועתיר הפרסים, החוגג השנה 20 לקיומו. אנו נמשיך לפתח את תיירות היין בגולן ההופכת את חווית ביקור לעשירה מעניינת וייחודית. פסטיבל "בשביל היין" הינו אחד הפסטיבלים היפים בארץ המושך אליו מאות אלפי מבקרים הנהנים מידיי שנה מחוויות קולינאריות ומחשיפה ליקבים חדשים".

יואב לוי, בעלים ויינן יקב בזלת הגולן אומר: "כי הוא שמח לארח את אירוע סיום הפסטיבל וכי כל חגיגה של יין המיוצר באהבה, מביא לשמחת עשייה ושמחת חיים "אנחנו מזמינים את כל עם ישראל, להגיע אלינו ביום חמישי 7.6 ליהנות ממזג האוויר הטוב בגולן, היין המשובח של היקבים ותוצרת הגולן, לשכוח לערב אחד הכל ופשוט ליהנות"

חלק מאתרי האירוח בגולן נערכים לאירוע ויצאו במבצעי הנחות, שיאפשרו לחוגגים ליהנות מסוף שבוע קסום במחיר אטרקטיבי.

מחיר כניסה – 70 שקלים לאדם (כולל גביע וטעימות) מתחם מזון ובית קפה בתשלום (כשר)
האירוע מתקיים תחת כיפת השמיים, יש להצטייד בלבוש חם ונעליים מתאימות. הכניסה מגיל 18 בלבד

לחצו כאן על הקישור להזמנת כרטיסים
לפרטים נוספים: 04-6962885

[email protected]

צילומים: יואב לוי – יקב בזלת הגולן

            חגיגת יין בגולן – עופר בלנק

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top