חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ברקן יין הדגל סופרייר קברנה סוביניון 2014

סדרת העילית SUPERIEUR מייצגת את פסגת ההישגים של יקבי ברקן בתחום ייצור היין. סדרה המציגה יינות מורכבים מהענבים המובחרים ביותר שהתיישנו בחביות האיכותיות ביותר. השותה מן היין, יטעם סימפוניה שלמה של דקויות בטעם, בניחוח, בבשומת ובמבנה. בעולם היין, שמור לקברנה סוביניון מקום ראשון במעלה, כזן בעל פוטנציאל אמיתי לגדולה. קברנה סוביניון מסדרת העילית סופרייר, מהווה את הביטוי הגבוה ביותר של זן זה, בקשת היינות של יקבי ברקן. מקורו של היין בארבע חלקות במרום הגליל, אשר להן ותק של מצוינות ביצירת ענבי קברנה סוביניון מעולים. חלקות אלו, נבצרו כאשר הענבים הראו בשלות טעם מושלמת, כל חלקה ותת-חלקה במועדה. היינות נולדו בתסיסה חמה יחסית והמשיכו להשריית קליפות ממושכת, אשר מאפשרת מיצוי עמוק של מרכיבי העינב והקניית מורכבות למבנה היין. היינות השונים יושנו באוסף של חביות צרפתיות יוקרתיות. טעימות רבות שקיימו הייננים לאורך 21 חודשי היישון אפשרו להם לזהות את היינות שהתפתחו לכדי הרמוניה ואלגנטיות; מהם הם בחרו את קומץ החביות הנבחרות, להרכבת היין שבבקבוק. ליין, עומק של טעמים ומורכבות, רבת רבדים, בשילוב עידון ואיפוק, וכן יכולת להשביח בבקבוק. כיאות ליין בסדרת סופרייר.

יקבי ברקן יין הדגל סופרייר קברנה סוביניון 2014

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של דומדמניות, איקליפטוס, אניס, קסיס, תערובת גרגרי יער שחורים ופטל שחור ועסיסי. ההתיישנות בחבית, העניקה מורכבות ועומק טקסטוראלי על החיך. מירקם חלק וגוף מלא, שופע פירות שחורים, פרחוניות, לצד תבלינים עשירים, קלייה, קפה, ציפוי של עוגת שוקולד מריר וכהה. חמיצות טובה. הרמוניה. אלגנטיות.איזון ואינטגרציה חלקה, של פרי, טאנין ואלון, שנמשכים עד הסיום הארוך.

תיאור היין על פי היקב: יין הדגל סופרייר קברנה סוביניון עוצמתי שופע דובדבן, שזיף שחור ופירות יער בנוסף לארומות קלייה ותבלינים שמקורם בהתיישנות בחביות. יין זה הוא הביטוי הטוב והטהור ביותר לכרמי הגליל העליון האיכותיים ביותר שאנו מגדלים. בבציר זה, בלטו במיוחד שני כרמים אשר הניבו פרי יוצא דופן בטיבו: כרם בלוע – אדמת טרה רוסה עשירה וייחודית וכרם פלאטו -הגדל על אדמת געש נפלאה.

בתום ההתיישנות וההשתבחות בחביות, בחר צוות הייננים את החביות הטובות ביותר מהכרמים הטובים ביותר. מהחביות הללו ומהן בלבד נוצר יין הדגל קברנה סוביניון סופרייר.

הרכב זני: 100% קברנה סוביניון

איזור גידול: כרמי יקבי ברקן שבגליל העליון

טמפ' הגשה מומלצת: 16°

אלכוהול: 14%

התיישנות: כ- 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

כשר: כן.

יקבי ברקן

מרכז המבקרים כרם ברקן חולדה

טלפון: 08-9988788
אימייל: 
פקס: 08-9988778

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top