חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב קסטל Castel Grand Vin 2015

יין הדגל CASTEL GRAND VIN מציג לטעמי יותר מכל את הערכים של משפחת בן זקן הנוכחים בכל מימדי העשייה ביקב – וגם בתוך היין. בחתירה לייצור היין הטוב ביותר מהאדמה שלהם, כך הם מקווים לחלוק ערכים אלו עם אחרים. הם מאמינים שייצור יין – הוא עניין הוליסטי, רב מימדי. ועיקרו – "לתת זמן לזמן". הכל, כמובן, מתחיל בכרם, ושם הם ממקדים את עיקר מאמציהם. בהמשך הדרך, הערכים של העשייה הייננית שלהם שלובים במבנה היקב שביד השמונה – אסתטיקה, דיוק, עדינות, הרמוניה, סבלנות, אלגנטיות וקפדנות. כל אלה מסייעים בידהם לייצר יינות יינות בעלי נוכחות ועמוד שדרה אך עם מידה של ענווה ו"דרך ארץ". יינות שכולנו אוהבים לשתות.

יקב קסטל Castel Grand Vin 2015

רשמי טעימה שלי: צבע אדום, עשיר עמוק ומבריק, השוליים בוהקים. באף, פירות אדומים, סגולים, דובדבן כהה מאוד, פטל שחור, תבלינים וקלייה. בפה, הגוף מלא, חמיצות טובה איתנה ונוכחת. מבנה נהדר עם טאנינים עדינים. אלגנטיות, קטיפתיות, עגלגלות, פירותיות עם רמזים לתה ירוק, טימין, כוכב אניס. איזון וטעמים רכים, עם סיומת ארוכה ומתמשכת. כל אלה, הופכים את היין לחבילה הרמונית מושלמת. תענוג של יין. פוטנציאל התיישנות של רץ למרחקים ארוכים.

תיאור היין על פי היקב: זהו יין דגל במלוא מובן המילה והוא עשוי מבלנד של ענבי קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו וקברנה פרנק, הנבצרים מהחלקות המובחרות ביותר בכרם. הינו יין אלגנטי וקלאסי בעל צבע עמוק, בוקה מרוכז ומורכב המלווה בטעמי פירות יער שחורים, תבלינים וטאנינים רכים אך מוחשיים זהו יין מאוזן הנוטה לקטיפתיות חלקה ובעל סיומת ארוכה ונקייה היין מגיע לשיאו כ – 8 שנים לאחר שנת הבציר מומלץ לחדרר את היין טרם ההגשה.

התיישנות: היין גדל במשך כ – 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות, רובן חדשות, ועוד כ 4- חודשים במיכלי בטון לפני ביקבוקו.

הרכב זני: בלנד / קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק ופטי ורדו.

 טמפרטורת הגשה מומלצת: 18-20 מעלות

תהליך גידול: היינות עוברים השריה ותסיסה ארוכה של עד 40 יום, תלוי בזן. כל חלקה שסווגה כגרנד וין מיושנת בנפרד, למעלה מ 50% בעץ חדש, עד לבלנד שייעשה לאחר 10 חודשים מהבציר לערך. אחרי הבלנד היין התיישן עוד כשנה בחביות.

מחיר מומלץ לצרכן: 214 ₪.

יקב קסטל

 יד השמונה
הרי יהודה 9089500 ישראל
טל': 02-5358555
פקס: 02-5700995
דוא״ל: [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top