חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק האלה יין הדגל פרימיום – הבלנד האייקוני 32˚N35˚E מסדרת Vineyard's Choice מבציר 2015

זהו הבציר הרביעי בו מוציא היקב את הבלנד האייקוני 32˚N35˚E יין זה שייך לסדרת Vineyard's Choice האיכותית והמחייבת, אשר כוללת רק יינות שהוגדרו כראויים להיכלל בסדרה היוקרתית ביותר.
שמו של היין נגזר מהקואורדינאטות הגיאוגרפיות של כרמי היקב: קן הרוחב N°32 העובר מעט צפונית לקו האורך 35˚E החוצה את חצר היקב.
הבחירה בשם 32˚N35˚E היא דרכו של היקב, להוקיר תודה לאדמה המבורכת ולתנאים המיוחדים של איזור עמק האלה, המאופיין כ”Terroir" ייחודי. 

יקב עמק האלה 32˚N35˚E מסדרת Vineyard's Choice 2015

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום סגלגל מבריק. השוליים בוהקים. באף, ניחוחות סיגר, נוגעים בגרגרי יער אדומים בשלים ורמזים של שוקולד. בפה, התקפת פירות מתוקים עם שזיפים שחורים, עוצמתיות. חלקלקות קטיפתית. אלגנטיות. דיוק וחדות. נגיעות תיבול. חמיצות טובה נוכחת. באמצע הפאלט רמיזה למתקתקות. מעט תחושה בשרנית, הרמוניה של פרי ואיזון. הסיומת עדינה ומאוד חושנית.

תיאור היקב את היין: 

צבע: בורדו אטום

ארומה: אף מורכב ועוצמתי הדורש זמן על-מנת להיחשף במלוא הדרו, מגלה בהדרגה ניחוחות של פרי שחור ותות עץ, הנתמכים על ידי גווני היישון שבחבית: עור, אדמה.
חך אקספרסיבי, רב-שכבתי ודרמטי. טעמים מרוכזים מאוגדים יחדיו ע"י טאנין מחוספס ויחדיו יוצרים יין עוצמתי, פרוע, מלא-גוף ובעל סיומת מתמשכת.

אלכוהול:  15%

הרכב זני: בלנד אזורי זה מבוסס על ענבי מרלו, סירה, קברנה סוביניון ופטי ורדו.

 התיישנות בחבית: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

בציר: 2015

כשרות: כן.

מחיר מומלץ לצרכן:  250 ₪.

יקב עמק האלה

קיבוץ נתיב הל”‬ה, 9985500‬ 

[email protected] 

טל:972-2-9994885+  

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top