חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסקוטית מבית ישרקו מציעה לשולחן חג השבועות מגוון יינות לבנים מיקב joseph drouhin מחבל בורגון בצרפת

לקראת חג השבועות הסקוטית מבית ישרקו, מציעה, מגוון יינות פרמיום לבנים מיקב joseph drouhin מחבל בורגון שבצרפת . שיתאימו לאירוח מושלם בחג. יקב ג'וזף דרוהין joseph drouhin הינו מהמוערכים והנמכרים ביותר ויינותיו מפארים את טובי תפריטי היין במסעדות המובילות ברחבי העולם. מותג היקב המוביל בצרפת, משווק לכ- 104 מדינות ברחבי העולם, עם מכירות של כ- 300,000 קרטון בשנה ומגוון של כ-135 סוגים שונים של יין. חבל בורגון מתחלק ל- 42 כפרים שונים, כאשר כל כפר מייצג אזור גיאוגרפי מעט שונה עם תת אקלים ומשתנים טבעיים משלו. 

יקב ג'וזף דרוהין joseph drouhin פועל מאז שנת 1880 וממוקם בבירת היין של אזור בורגון, בון, במרכז העיר העתיקה. היקב בבעלות וניהול משפחתיים זה דור רביעי. בקרוב יעבור היקב לשליטת הדור החמישי ובכך גם יהפוך ליקב האיכות הכי יציב בעולם. במשך השנים, הקפידה המשפחה להרחיב את הכרמים שברשותה, ולרכוש חלקות משובחות בלבד, בעיקר חלקות גראן קרו ופרמייר קרו. היקב מייצר יין מ-90 חלקות שונות, ובבעלותו 730 דונם של כרמים.

בישראל משווקים יינות יקב ג'וזף דרוהין joseph drouhin באמצעות חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, מהחברות המובילות בשוק היין והמזון בישראל, המתמחה בשיווק והפצת מותגים מובילים מהארץ והעולם.

השיטה הביו-דינמית : יבול נמוך צפיפות גפנים של 600 קילו לדונם, חרישה בכרמים עם סוסים, הדברה אורגנית. ריסוס ממועט ואף הוא בחומרים אורגניים. החלטות הנעשות בכרם בכפוף למופעי ירח. ייצור עצמי של ייחורי גפן.

היינות הלבנים המוצעים של joseph drouhin:

בורגון אליגוטה joseph drouhin bourgogne aligote 2015

רשמי טעימה שלי: חומציות "צהובה" לימונית מאוד נוכחת. מינראליות. עומק, מורכבות ועמוד שדרה.  פוטנציאל יישון 1-2 שנים. נגישות נאה בהיבט המחיר.

יין העשוי 100% מזן האליגוטה , אחד הזנים הידועים וההיסטוריים של בורגון.
לאחר ההתססה , היין עובר התבגרות של 5-7 חודשים במכלי נירוסטה.
מתקבל יין רענן ופריך.
מחיר לצרכן : 85

לאפורה לבן joseph drouhin laforet bourgogne chardonnay 2015

רשמי טעימה שלי: חומציות "ירקרקה" והפעם על הצד הארומטי היותר בשל בכיוון של אגס ותפוח ירוק. רעננות. עמוד שידרה. טעמים הנוגעים במינראליות אבל גם בסוג נעים של מתקתקות.

הענבים מכל אזורי היין של בורגון. היין מתיישן בחלקו במכלי נירוסטה וחלקו האחר בחביות עץ אלון ישנות. התוצאה הינה יין חד וקלאסי לאזור , אך גם פירותי ונגיש לשתייה לכל חובבי היין.
מחיר לצרכן: 75 ₪.

שאבלי ואדון רזרב joseph drouhin chablis reserve de vaudon 2015

רשמי טעימה שלי: יין ברמת וילאז' המגיע נטו כולו מכרמים של היקב. באף, תפוח ירוק. מינראליות. חומציות תומכת. מורכבות. עומק (שבא מהשהות בחבית) פוטנציאל יישון של 5-6 שנים.

רבות מדובר ומסופר על הכפר היוקרתי אשר נמצא בחלקה הצפוני של בורגון. יינות שאבלי העשויים 100% שרדונה בלבד, מוערכים כבר מאות שנים בפי אצילים, מלכים, ראשי ממשלה ואנשי תרבות.
ליקב ג'וזף דרוהין , אחוזה מפוארת בכפר שבלי בשם "ואדון", הדוגלת בשיטות ייצור אורגניות וביו-דינאמיות בלבד ובה מיוצרים 2 יינות השאבלי.
שאבלי – מחיר לצרכן: 110 ₪
שאבלי רזרב דה ואדון – מחיר לצרכן: 130 ₪ – מחיר לבקבוק של 375 מ"ל: 75 ₪

joseph drouhin pouilly fuisse 2013 פויי פוסה

 רשמי טעימה שלייין המגיע מהאזור הדרומי מעט פחות חומצי. בעל אופי מהודק יותר ומוצק. מעניק חוויה קצת שונה מקודמיו. באף, ארומטיות יותר בשלה בפה ובתחושה בפאלט, היין יותר רחב ויותר "שמנוני, ומעט פחות מינראלי .

יין לבן עשוי 100% שרדונה. היין מיוצר מכרמים שבאזור הכפרים פויי ו-פוסה, הנמצאים באחד מהאזורים הדרומיים ביותר בבורגון. היין עוצמתי ובעל טעם מודגש של פירותיות בשלה ומעט דבשית.
מחיר לצרכן: 190 ₪.

קורטון שרלמאן גרנד קרו 2014 corton-charlemagne grand cru

רשמי טעימה שלי: ניחוח עץ חדש, מינראליות. מליחות. עמוד שדרה עוצמתי. מומלץ לפתוח מוקדם כשעה טרם השתייה בכדי למקסם את מלוא הטעמים. תענוג של יין. לא פחות. פוטנציאל יישון ארוך 10-15 שנים.

יין מאחת החלקות הידועות ביותר והיוקרתיות ביותר באזור בורגון בפרט ובעולם כולו בכלל. 100% שרדונה , בציר ידני בלבד , סחיטה עדינה ואיטית , מתיישן בחביות 12-15 חודש 25% מהן חביות חדשות.. צבע זהב יפהפה ועוצמתי , ניחוחות מורכבים ומקסימים של ורדים , הדרים ותבלינים. טעם מאוזן מאוד , נדיב מאוד , מלא במורכבות. יין שיכול להתיישן עד 30 שנה.
מחיר לצרכן : 1,030 ₪.

החברה הסקוטית נרכשה לפני כ4 שנים ע"י קבוצת טיב טעם אשר מיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו. על ידי כך הרחיבה את מגוון המשקאות והיינות שהיא מציעה בסניפיה, בחנויות מובחרות וללקוחות חיצוניים כמו מסעדות ומעדניות.

 the Joseph Drouhin Domaine

את יינות יקב ג'וזף דרוהין ניתן להשיג ברשת טיב טעם , בחנויות היין המובחרות ובמסעדות היוקרה ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top