חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'White – יין לבן על הים', פסטיבל היינות הלבנים הגדול בישראל, חוגג עשור עם 130 יינות, עשרות השקות ומיטב היקבים מהארץ והעולם

זאת השנה העשירית ברציפות שהחברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה פותחת את חגיגות חג השבועות כשהיא מארחת את פסטיבל 'White – יין לבן על הים'. הפסטיבל, ששם את היינות הלבנים בקדמת הבמה, יתקיים השנה בתאריכים 09-10.05.2018 ויהיה גדול ועשיר במיוחד – יותר מ- 130 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, מהארץ והעולם, ימזגו כשמיטב היקבים ויבואני היין יחשפו עשרות יינות לבנים חדשים – מושלמים לחג הביכורים ולקיץ הקרוב. במקום יהיה גם מתחם גבינות ותופינים, סדנאות Speed Tasting עם מיטב מדריכי היין של 'איש הענבים', חנות הפסטיבל – בה ימתינו מגוון היינות באירוע במחירים מיוחדים וגם – יין כחול של יקב ביאנקו אזורו לרגל יום העצמאות ה-70 לישראל.

חיים גן, מנכ"ל איש הענבים וממייסדי הפסטיבל: "בעשר השנים האחרונות ניכר כי הקהל הישראלי התבגר ולמד להעריך יינות לבנים, על שלל סוגיו וזניו. אנו גאים לחגוג עשר שנים של יינות לבנים על רקע של ים כחול במרינה הרצליה". הקהל מוזמן להגיע וליהנות מחוויית יין, מוזיקה, סדנאות ומתחם קולינרי.

זה עשור שבכל חודש מאי מארחת החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה את האירוע של היינות הלבנים בישראל: 'White – יין לבן על הים'. הפסטיבל, שנערך במרינה בהרצליה בהפקה ובארגון החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ומרכז 'איש הענבים', בשיתוף מגזין 'יין וגורמה', מארח את מיטב תוצרת היינות הלבנים המקומית, עם שחקני חיזוק מרחבי העולם וחושף כל שנה מחדש את השפע והמגוון של הזנים והסגנונות שיש ליינות לבנים להציע. כמו בכל שנה, גם השנה הפסטיבל יתקיים ימים ספורים לפני חג הביכורים וייערך ברחבת המרינה בהרצליה בימים ד' –ה', 09-10.05, 18:00-23:00

לדברי חיים גן מנכ"ל 'איש הענבים': "עדי אבישר, עורך מגזין 'יין וגורמה' ואני, עמלנו על כך שנים וסוף סוף תעשיית היין קוצרת את הפירות. פסטיבל WHITE שם בקדמת הבמה את עולם היינות הלבנים כבר לפני עשור וכיום אנו רואים גביעי יין מלאים ביינות לבנים במסעדות ואת מחסני היקבים מתרוקנים מהתוצרת הלבנה עוד לפני שהקיץ מתחיל. גם השנה הפסטיבל יציע לקהל המבקרים עשרות יינות, זנים, סגנונות וטעמים המתאימים לקיץ הישראלי ולמטבח הים תיכוני ".

בין המציגים בפסטיבל: יקב טוליפ יקסים לכם את העין עם המיתוג החדש והשקת בכורה של יין לבן חדש, יקב תבור ימתין לכם עם קולקציית קיץ מרעננת, יקב טפרברג שלא מפסיק להפתיע באיכות ובחדשנות, יקב ברבדו יציג בפניכם עשייה ייננית משובחת, יקב 1848 שאנחנו תמיד שמחים לפגוש ולטעום, יקב כרמזין עם זנים מקומיים אותנטיים שתופתעו לגלות ולטעום, יקב הר אודם הצפוני עם יינות מינרליים שיעשו לכם שמח, יקב מדבר מהצד השני של המדינה ועם יינות משובחים לא פחות, יקב סגל עם הפתעה אחת שאסור לפספס, יקב ברקן שמשתבח עם השנים ומוכיח לנו שכמות לא בהכרח צריכה לבוא על חשבון האיכות, יקב גוש עציון עם יינות מאחד הטרוארים הטובים בישראל, צור סוכנויות עם יינות יבוא מרחבי העולם לצד יינות ישראליים, חברת אקרמן עם פורטפוליו יין עשיר ומרתק, חברת הכרם עם תצוגת תכלית של יינות לבנים משבלי וסנסר ועוד. על הסאונד בפסטיבל יהיה אמון הדי ג'י מאור נונבארג.

לרשימת היינות המלאה מוזמנים להיכנס לאתר איש הענבים

הפסטיבל יתקיים במרינה הרצליה, בימים ד'-ה' 09-10.05

בשעות:18:00-23:00 בערב.
מחיר כרטיס לפסטיבל כולל טעימה של כל מגוון היינות בפסטיבל:
מחיר בקופות האירוע: 79 ₪  מחיר בהרשמה מוקדמת: 69 ₪
או ברכישה טלפונית: 03-5180533 

לחצו לרכישה בטוחה דרך האתר

לתושבי הרצליה 49 ₪ בהצגת תעודת זהות, בכניסה למתחם הפסטיבל.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top