חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל ארוחות Eatwith בשיתוף יקב הרי גליל בחודשים אפריל-מאי 2018 – חודשיים של ארוחות אביביות המשלבות FARM TO TABLE, ליקוט ושימוש בחומרי גלם מקומיים

Eatwith – המיזם שמפגיש חובבי אוכל וחוויות עם בשלנים אשר פותחים את ביתם כדי לבשל ולארח, ויקב הרי גליל – שחרט על דגלו את הובלת חזון הקיימות בכרמים, ביקב, ביין ובמפגש בלתי אמצעי עם הלקוח; יקיימו סדרת מפגשים בין עולם הקולינריה והיין. במסגרת שיתוף הפעולה יוגשו ארוחות מיוחדות השמות במרכז את חזון היקב: "קרוב לטבע", במפגש עם העולם הקולינרי של farm to table, ליקוט, שימוש בחומרי גלם טבעיים ומקומיים, ורכיבים נוספים שיביאו את הטבע ואת מוצרי העונה אל צלחות הסועדים. הארוחות יתקיימו בחודשים אפריל ומאי בתל אביב-יפו, נס ציונה וחיפה.

10 באפריל חמי בפלורנטין

חמי, מהנדס מחשבים לשעבר, עשה מעבר חד לכיוון הקולינריה לפני מספר שנים, ומאז הספיק להתמחות במטבחי העילית של מאיר אדוני וללמוד לא מעט על עולם הליקוט. חמי ישתמש במנות שיוגשו אל שולחן הסועדים בצמחים ובפרחים אותם ילקט ביום הארוחה, ויסביר למשתתפים כיצד ניתן ללקט אפילו בסביבה אורבנית.

26 באפריל רעות ושני בנס ציונה

רעות ושני ("סלון אוכל") עזבו את העבודות שלהן והגשימו יחד חלום: ליצור חוויות קולינריות אינטימיות, בהן הדגש הוא על אירוח ברמה גבוהה וביטוי קולינרי של חלומות, מסורת, חדשנות ותרבות. הצמד נותן ביטוי לתוצרת העונתית בזווית מקורית, תוך דגש על בחירה בחומרי גלם זמינים בלבד לעונת האביב.

30 באפריל אסף ביפו

אסף הסתובב רבות בעולם, ולאחרונה מצא את מקומו בחווה אקולוגית בניר משה, בה הוא לומד על גידול מקומי אורגני. כשהוא מגיע לתל אביב, אסף מארח בדירה ומכניס לתוכה את החוויה השלמה שהוא מאמין בה. אסף יספר למשתתפים על גידול אקולוגי, וכיצד ניתן לעשות קצת עבור הסביבה.

9 במאי ארז ושלומי בחיפה 

ארז ושלומי מארחים יחד בביתו של ארז על הר הכרמל מזה ארבע שנים. הוא למד עיצוב אופנה ומגיע מעולם האומנות, אך הבין שקולינריה ואירוח הם הבית האמיתי עבורו. הארוחות של ארז ושלומי ידועות באווירה קלילה ושמחה, מעין טברנה ים תיכונית עם שפע של אוכל וחומרי גלם מקומיים ויין שנמזג כוסות בנדיבות. השניים עורכים סיורים בשוק ואדי ניסנס המקומי, וקונים את חומרי הגלם לארוחה מדי בוקר בשוק בהתאם לתוצרת הקיימת.

10 במאי רועיקי ביפו 

שף וחוקר קולינריה, חובב עיצוב ואמנות, שעבד במטבחים של אייל שני ושואב משם השראה. רועיקי מארח בגלריה יפואית עתיקה שעיצב במו ידיו, ואומר על עצמו: "אני שף, אבא וחוקר קולינריה כבר 15 שנה, פריק של חומרי גלם מעניינים ותבלינים, ומלקט בעיר ובטבע בכל הזדמנות שיש לי". רועיקי ילמד למה ליקוט היא לא מילה מבהילה גם בסביבה העירונית וגם בטבע שמקיף אותנו.

לפרטים נוספים וקישור לביצוע הזמנת ארוחות לחצו כאן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top