חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלעד הלוי יו"ר יקבי כרמל הודיע על מינוי של נדב ארנס ארד למנכ"ל יקבי כרמל

נדב ארנס ארד, בן 48, נשוי ואב לשלושה ילדים, תושב בנימינה בן למשפחת כורמים, בעל תואר ראשון בכלכלה וחקלאות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת סן דייגו, קליפורניה, ארה"ב.
נדב ביצע ב- 20 השנים האחרונות מגוון תפקידי ניהול בכירים בקבוצת שטראוס ובשבע השנים האחרונות הוביל כמנכ"ל את שטראוס קפה ישראל בהצלחה רבה והביא לצמיחה משמעותית במכירות וברווחי החברה. בחמש השנים האחרונות הוא משמש גם כחבר ועד ההנהלה של היקב.

גלעד הלוי יו"ר יקבי כרמל בירך את נדב ארנס ארד: "כחבר ועד ההנהלה ביקב ובן למשפחת כורמים מגיע נדב לתפקיד מנכ"ל החברה עם היכרות מעמיקה של שוק היין בישראל והבנה של האתגרים וההזדמנויות מולם ניצבת החברה. בחודשים האחרונים נדב היה מעורב מאוד ואחראי מטעם ועד ההנהלה לבניית האסטרטגיה החדשה של היקב וכן היה שותף פעיל לצידי בהוצאה לפועל של הצעדים הראשונים".

נדב ארנס ארד מסר: " נולדתי למשפחה של כורמים, וגדלתי מקצועית בחברת שטראוס. אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי לשלב את ההיסטוריה האישית שלי עם זו המקצועית, ולהוביל את יקבי כרמל עם האנשים המצוינים שפגשתי שם אל פני האתגרים החדשים העומדים בפנינו. חג שמח".

ב  ה  צ  ל  ח  ה

צילום: שוקה כהן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top